Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 161-170 de 198.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Instruments of sustainable management: the Balanced Scorecard in the best companies where to work in PortugalMachado, M.; Simplício, P.ArtigoAcesso Aberto
2016Some achievements from a statistical queuing theory researchFerreira, M. A. M.ArtigoAcesso Embargado
2016Competition in tourism arrivals: a multidimensional index of geographical structural similarityCrespo, N.; Simões, N. N.; Duarte, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2016A qualidade do serviço como determinante da satisfação dos turistas nos hostels de LisboaLima, R.; Vicente, P.ArtigoAcesso Aberto
2016An idiosyncratic decision support system for credit risk analysis of small and medium-sized enterprisesGonçalves, T. S. H.; Ferreira, F. A. F.; Jalali, M. S.; Meidute-Kavaliauskiene, I.ArtigoAcesso Aberto
2016Are you pleased with your neighborhood? A fuzzy cognitive mapping-based approach for measuring residential neighborhood satisfaction in urban communitiesFerreira, F. A. F.ArtigoAcesso Aberto
2016What do we [not] know about technology entrepreneurship research?Ferreira, J. J. M.; Ferreira, F. A. F.; Fernandes, C. I. M. A. S.; Jalali, M. S.; Raposo, M. L.; Marques, C. S.ArtigoAcesso Embargado
2016Determinants of earnings management in the hotel industry: an international perspectivePaiva, I.; Lourenço, I.ArtigoAcesso Aberto
2016A robust closed-form estimator for the GARCH(1,1) modelBahamonde, N.; Veiga, H.ArtigoAcesso Aberto
2016O ABC no setor hospitalar: o caso do serviço de ortopedia do Hospital de FaroNunes, C.; Peixinho, R.; Major, M.ArtigoAcesso Aberto