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Resultados 551-560 de 3104.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2018A decision support system framework to track consumer sentiments in social mediaNave, M.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2021Bank strategic asset allocation under a unified risk measureJudice, P.; Pinto, L.; Santos, J. L.ArtigoAcesso Aberto
2021Cor e tipografia em capa de livro: emoções, atratividade e intenção de compraLeonardo, C.; Martinez, L. M.; Ramos, F. R.ArtigoAcesso Aberto
2021How green trust, consumer brand engagement and green word-of-mouth mediate purchasing intentionsGuerreiro, J.; Pacheco, M.ArtigoAcesso Aberto
2021Cost-effectiveness of cardio-oncology clinical assessment for prevention of chemotherapy-induced cardiotoxicityde Mello-Sampayo, F.; Fiuza, M.; Pinto, F.; Fonte, J.ArtigoAcesso Aberto
2017Modelling and testing consumer trust dimensions in e-commerceOliveira, T.; Alhinho, M.; Rita, P.; Dhillon, G.ArtigoAcesso Embargado
2015A ratio to evaluate harvest procedures management in an economic system where resources dynamics is ruled by an Ornstein-Uhlenbeck processFerreira, M. A. M.; Filipe, J. A.ArtigoAcesso Aberto
2015Exploring the antecedents of staff turnover within the fast-food industry: the case of Hamilton, New ZealandMohsin, A.; Lengler, J.ArtigoAcesso Aberto
2015Neuroeconomics: decisions in extreme situationsChavaglia, J. N.; Filipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.; Caleiro, A.OutroAcesso Aberto
2019Ambidextrous leadership, paradox and contingency: evidence from AngolaCunha, M. P. E.; Fortes, A.; Gomes, E.; Rego, A.; Rodrigues, F.ArtigoAcesso Aberto