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Resultados 41-50 de 2864.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Multilevel effects of wealth on women's contraceptive use in MozambiqueDias, J. G.; Oliveira, I.ArtigoAcesso Aberto
2015A Markov chain analysis of emotional exchange in voice-to-voice communication: testing for the mimicry hypothesis of emotional contagionLopes, M.; Navarro, J.; Caetano, A.; Junça Silva, A.ArtigoAcesso Aberto
2014Testing for linear and quadratic effects between price adaptation and export performance: the impact of values and perceptionsSousa, C. M. P.; Lengler, J.; Martinez-López, F.ArtigoAcesso Aberto
2017Investigation of a crime scene with two victims and a perpetrator through DNA tracesAndrade, M.; Ferreira, M. A. M.ArtigoAcesso Aberto
2015Service experience through the eyes of budget hotel guests: do factors of importance influence performance dimensions?Mohsin, A.; Lengler, J.ArtigoAcesso Aberto
2015Research methods and methodology towards knowledge creation in accountingLopes, I. T.ArtigoAcesso Aberto
2015Corporate social responsibility: Is it a pillar in relationships with customers?Filipe, S.; Marques, S.; Salgueiro, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
Abr-2004Economia e gestão do conhecimento: um ensaio introdutórioMurteira, MárioArtigoAcesso Aberto
2018The influence of service climate, identity strength, and contextual ambidexterity upon the performance of public organizationsNunes, F. G.; Martins, L.; Mozzicafreddo, J.ArtigoAcesso Aberto
1998Japão. A crise de valoresAntónio, NelsonArtigoAcesso Aberto