Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 2401-2410 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Outcomes of social media marketing in sport brandsDias, Á.; Pereira, L.; Lopes da Costa, R.ArtigoAcesso Aberto
2013Substitutability between drugs, innovation and growth in the pharmaceutical industryMello-Sampayo, F. de.; Vale, S. de S.; Camões, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Cluster-based approaches towards developing a customer loyalty program in a security private companySousa, A.; Moro, S.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto
2022The use of artificial intelligence in the hospitality industry: Understanding customer service interactions with smart speakersRuiz-Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Implications of new technologies on consumer engagementAjayi, S.; Loureiro, S. M, C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How VR can boost inspiration and increase donationsRodrigues, M. B.; Loureiro, S. M. C.; Lopes, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Determinants of continuance intention to use mobile self-scanning applications in retailFerreira, A.; Silva, G. M.; Dias, Á.ArtigoAcesso Aberto
2014Measuring performance in agri‐food supply chains: A case study of a Portuguese companyPalhas, J. P.; Ferreira, L. M. D. F.; Vilas-Boas, J.; Almeida, I. D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Making sense of groups in organizations: A historical reviewSilva, M. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The influence of career choice intentions on new venture creation in Algeria, Sierra Leone, and South AfricaFragoso, R.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto