Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 2201-2210 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Does perceived quality mediate the relationship between country of origin image and consumer buying behaviour in Nigerian hypermarkets?Martins, J.; Moguluwa, S. C.; Lucas, J. L.; loka, B. C.; Mata, M. N.ArtigoAcesso Aberto
2023Exploring the asymmetric effect of internal and external economic factors on poverty: A fresh insight from nonlinear autoregressive distributive lag modelDantas, R. M.; Ali, S.; Rafiq, M.; Martins, J.; Abreu, A.; Mata, M. N.ArtigoAcesso Aberto
2022“Flat Tax”: Caracterização da investigaçãoTavares, M.; Dias, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Building political capital through corporate social responsibility: A microlevel focus on the role of business leadersBorges, A.; Ramalho, N.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2019Compromisso com a responsabilidade social em Portugal: Um estudo comparativo entre as áreas metropolitanas de Lisboa e do PortoCarvalho, L.; Nevado Gil, T.; Paiva, I.; Lopes, I. T.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The relationship between employer branding, corporate reputation, and intention to applyJunça Silva, A.; Dias, H.ArtigoAcesso Aberto
2020The impact of corporate social responsibility performance on earnings management: Family versus non-family firmsBorralho, J.; Gallardo-Vázquez, D.; Hernández-Linares, R.; Paiva, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Do board characteristics contribute to corporate social responsibility?Paiva, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Job qualitySimões, N.OutroAcesso Aberto
2022Blockchain-based raw material shipping with PoC in Hyperledger ComposerSaini, H.; Dash, S.; Pani, P.; Sousa, M.; Rocha, Á.ArtigoAcesso Aberto