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Resultados 1981-1990 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021How does sustainability affect consumer choices in the fashion industry?Pereira, L.; Carvalho, R.; Dias, Á.; Costa, R.; António, N.ArtigoAcesso Aberto
2020Impact of corporate governance characteristics on earnings managementPaiva, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021The effect of corporate philanthropy on consumer behavior: open innovation in the operating mechanismIdrees, Uf; Aftab, H.; Qureshi, H. A.; Mata, M. N.; Martins, J.; Mata, P. N.; Martins, J. N.ArtigoAcesso Aberto
2021Exploring the role of norms and habit in explaining pro-environmental behavior intentions in situations of use robots and AI agents as providers in tourism sectorSarmento; E. M.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2019Unveiling how consumers from different cultures engage with Facebook pagesGuftométros, M.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How effective are retargeting ads?Rodrigues, T.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Organizational change for procedures and regulation implementation: institutionalization process in a global/local settingPimentel, L.; Anjos, P.ArtigoAcesso Aberto
2020Comparative multivariate forecast performance for the G7 stock markets: VECM models vs deep learning LSTM neural networksFerreira, N. B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021MAINT.Data: Modelling and analysing interval data in RDuarte Silva, P.; Brito, M. P.; Filzmoser, P.; Dias, J. G.ArtigoAcesso Aberto
2017Concentração no mercado de auditoriaBrochado, A.ArtigoAcesso Aberto