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Resultados 1181-1190 de 3040.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011Electrical energy supply for Rio Grande do Sul, Brazil, using forecast combination of weighted eigenvaluesSouza, A.; Souza, F.; Ferreira, N. B.; Menezes, R.ArtigoAcesso Aberto
2018Improving international attractiveness of higher education institutions based on text mining and sentiment analysisSantos, C. L.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2011Aquaculture procedures in Portugal and Bulgaria. Anti-commons and bureaucracyFilipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.; Coelho, M.; Yordanova, D. I.ArtigoAcesso Restrito
2018How can stimuli and emotions help increase brand advocacyLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The role of word-of-mouth and celebrity endorsement in online consumer-brand relationship: the context of InstagramLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Analyzing the use of social networks sites in the purchasing decision processMiranda, F. J.; Rubio, S.; Chamorro, A.; Loureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Embargado
2007On the integrated behaviour of non-stationary volatility in stock marketsDionísio, A.; Menezes, R.; Mendes, D. A.ArtigoAcesso Aberto
2018Relationship between destination affect and intention to visit: the case of destination dislikeRenzi, M. F.; Loureiro, S. M. C.; Toni, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2012A filosofia de Deming e a gestão da qualidade total no ensino superior portuguêsSaraiva, M.ArtigoAcesso Aberto
2012EditorialReto, L. A.; Scelza Cavalcanti, B.OutroAcesso Aberto