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Resultados 51-59 de 59.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022The use of artificial intelligence in the hospitality industry: Understanding customer service interactions with smart speakersRuiz-Equihua, D.; Romero, J.; Casaló, L. V.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How VR can boost inspiration and increase donationsRodrigues, M. B.; Loureiro, S. M. C.; Lopes, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Virtual reality and artificial intelligence: Co-creation process between consumers and firms in an area of smart citiesFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021I am so loyal and happy with my intelligent virtual assistant!Garrotes, P.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Creating memories and engagement in college student through virtual realityLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Angelino, F. J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020How artificial intelligence in smart devices affects customer-brand relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Relationships between tourists and intelligent virtual assistants: Promoting the love tiesLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Japutra, A.; Molinillo, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How cognitive flexibility affects sense of power in a coffee virtual setting: The moderating role of personality traitsLoureiro, S. M. C.; Guerreiro, J.; Villar, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023The impact of augmented and virtual reality for sustainable tourismNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto