Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 17.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Modelo preditivo das insolvências: O contributo da auditoria financeira externaIlhéu, J. M.; Laureano, R. M. S.; Santos, M. R. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Do memes impact brand coolness perceptions? Examining hedonic versus utilitarian productsAleem, A.; Loureiro, S. M. C.; Aguiar, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How cool is to be engaged with Drunk Elephant? An analysis of usergenerated content campaigns on InstagramBilro, R. G.; Serras, S.; Cavalinhos, S.; Miguel, L.; Marques, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Consumer behavior in the intentions to change between electricity suppliers in Portugal: A push-pull-mooring frameworkVieira, F.; Meireles, M.; Trindade, G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022EU ETS effects on emissions of European Union industriesMadaleno, M.; Meireles, M.; Robaina, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Three routes for sustainable consumer behavioursNascimento, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022How VR can boost inspiration and increase donationsRodrigues, M. B.; Lopes, F.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Technologies in the cruise tourism services: A systematic and bibliometric approachGonzáles-Santiago, M.; Loureiro, S. M. C.; Langaro, D.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Should I stay or should I go: Key determinants for efficiently retaining a subscribed customer who decided to leaveMuratcehajic, D.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Are consumers actually willing to pay more for sustainable packaging?: A choice-based conjoint analysisBranca, G.; Loureiro, S. M. C.; Rescinity, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto