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Resultados 81-90 de 93.
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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020What goes around comes around: The integrated role of emotions on consumer ethical decision‐makingEscadas, M.; Jalali, M.; Farhangmehr, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Emotional labor and emotional intelligence on job performance: comparison of public and private organizations in ChinaMa, S.; Silva, M. G.; Trigo, V.; Callan, V.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Virtual reality, augmented reality and tourism experienceLoureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Key competencies for digital transformation in workplaceFaina, I.; Almeida, F.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Integrated reports and board's diversity: An international perspectiveLopes, A. I.; Braz, M. J.Parte de LivroAcesso Aberto
2020Trabalho em equipa em Portugal: Uma década de progressoMarques-Quinteiro, P.; Abrantes, A.; Costa, P.; Curral, L.; Graça, A. M.; Passos, A. M.; Santos, C. M.ArtigoAcesso Aberto
2020How costumers' way of life influence the value co-creationFerreira, L. M.; Menezes, J. C.ArtigoAcesso Aberto
2020How artificial intelligence in smart devices affects customer-brand relationshipsGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The evolution of vision in nascent stage entrepreneurshipEgwuonwu, O.; Simaens, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Relationships between tourists and intelligent virtual assistants: Promoting the love tiesLoureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Japutra, A.; Molinillo, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto