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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023How can brands become central in the consumers’ life?Japutra, A.; Loureiro, S. M. C.; Wang, S.; Primanti, H.ArtigoAcesso Aberto
2022Advertising acceptance via smart speakersGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Ribeiro, C.ArtigoAcesso Aberto
2019The impact of massclusivity campaigns on perceptions and brand love of Gucci online brand communities’ membersBilro, R. G.; Dos Santos, J. F.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Tourists’ lifestyle and foodservice tendencies in social mediaLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Parte de LivroAcesso Aberto
2022The PSICHE framework for sustainable consumption and future research directionsNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2017Exploring drivers to engage in fashion luxury consumptionLoureiro, S. M. C.; Maximiano, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Employing mindfulness, images and experience evaluation to predict perceived value of travel experience: The role of perceived authenticityLoureiro, S. M. C.; Stylos, N.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Working with AI: Can stress bring happiness?Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Neto, D.ArtigoAcesso Aberto
2019Insights into brand authenticity and customer engagement in a restaurant setting: A text mining approachRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Beyond the touch: Analyzing the purchasing behaviour using augmented reality and online reviewsAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.; Martinho, J. F. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto