Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 82.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Earnings management y responsabilidad social corporativa: Empresas familiares y no familiaresBorralho, J. M. C.; Gallardo-Vázquez, D.; Hernández-Linares, R.; Paiva, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intentionPereira, H.; Salgueiro, M. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How gender affects the buying-decision process among consumers of luxury goodsMarques, S.; Lindo, V.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The effect of corporate social responsibility on job pursuit intentions: Contributes from person-organization fit and organizational attractivenessSilva, V. H.; Duarte, A. P.; Simões, E.; Neves, J. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Strategic communication and barriers to strategy implementationPereira, L.; Durão, T.; Santos, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019How international nonprofit organizations can use Facebook to build relationships with potential donors and volunteersMarques, S. H.; Vaughn, K.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Pereira market scanPereira, L.; Jerónimo, C.; Santos, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Gamification in higher education: Text mining approachLoureiro, S. M. C.; Angelino, F.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
1-Jan-2019Digital transformation strategies: Conversational commerceSousa, G. C. de.; Costa, R. J. L. da.; Pereira, L.; Jerónimo, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019O impacto das estratégias corporativas no CIEE LisboaLas Cunha, S.; Costa, R. J. L. da.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto