Pesquisar


Filtros correntes:




Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 33.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019O impacto da dimensão da firma de auditoria no custo da dívida de pequenas empresas portuguesas com auditoria voluntáriaPais, C. A. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Analyzing a fleet solution using scenariosMartins, A. L.; Nunes, A. C.; Carvalho, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Linking procedural and interactional justice perceptions with organizational commitment through formation of perceived organizational supportBálint, M.; Möhring, M.; Silva, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019”Should I stay or should I go?”: A multiple-criteria group decision-making approach to SME internationalizationRosário, M.; Ferreira, F.; Çipi, A.; Pérez-Bustamente Ilander, G.O.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Individualism vs. collectivism in a sharing economy context: A study on what determines Portuguese consumers’ participationCotrim, J.; Nunes, F. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The impact of massclusivity campaigns on perceptions and brand love of Gucci online brand communities’ membersBilro, R. G.; Dos Santos, J. F.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Impact of business-students subconscious in ethical decision-makingAlmeida, I.; Silva, J.; Möhring, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Insights into brand authenticity and customer engagement in a restaurant setting: A text mining approachRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019A multi-scenario analysis to improve layout efficiencyMartins, A.; Cardoso-Grilo, T.; Lobato, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online business-to-business communication and online relationship: The mediator role of trustVilas Boas, A.F.; Guerreiro, J.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto