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Resultados 1-10 de 22.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2007Competências de gestão: um instrumento de medida para a realidade portuguesaFelício, M. J.; Lopes, A.; Salgueiro, M. F.; Parreira, P.ArtigoAcesso Aberto
2018The relationships between portuguese banks and their customers in a recessionary contextPereira, H.; Salgueiro, M. F.; Nunes, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2008The manifest association structure of the single-factor model: insights from partial correlationsSalgueiro, M. F.; Smith, P. W. F.; McDonald, J. W.ArtigoAcesso Aberto
2017How does economic crisis impact on family vacations?Pereira, H. G.; Salgueiro, M. F.; Marques, S. H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Users' participation in facebook brand pages and its influence on word-of-mouth: the role of brand knowledge and brand relationshipLangaro, D.; Salgueiro, M. F.; Rita, P.; Del Chiappa, G.ArtigoAcesso Aberto
2019Fashion and beauty advertising models’ age and its impact on over 50 female consumers’ purchase intentionPereira, H.; Salgueiro, M. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2008Estudo sobre a validação do “Modelo de Comportamento Organizacional” de Meyer e Allen para o contexto portuguêsNascimento, J. L.; Lopes, A.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto
2010Modelling the influence of environmental attitudes on the preferences for activities: A SEM approachMarques, C.; Reis, E.; Menezes, J.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Embargado
2016Investigating impacts of complex sampling on latent growth curve modellingVieira, M. D. T.; Salgueiro, M. F.; Smith, P. W. F.ArtigoAcesso Embargado
2014The direct and indirect impact of country personality on behavioral intentions for travelling: the full mediation effective of the affective country imageBúrcio, C.; Silva, R.; Salgueiro, M. F.ArtigoAcesso Aberto