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Resultados 411-420 de 3465.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2012HeXie management theory and sustainable developmentHe, H.; António, N.; Trigo, V.ArtigoAcesso Aberto
2017Exploring drivers to engage in fashion luxury consumptionLoureiro, S; Maximiano, M.; Panchapakesan, P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Planning health workforce training in the detection and prevention of excessive alcohol consumption: an optimization-based approachFaria, J.; Cardoso-Grilo, T.; Gomes, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017How relevant is Integrated Reporting?Lopes, A. I.; Oliveira, J.; Coelho, A. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Effect of website performance expectancy on customer satisfaction: online fashion performanceAmoriom, M.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Unfolding the characteristics of incentivized online reviewsCosta, A.; Guerreiro, J.; Moro, S.; Henriques, R.ArtigoAcesso Aberto
2019Contextual determinants of HR professionals’ self-perceptions of unethical HRM practicesSimões, E.; Duarte, A. P.; Neves, J.; Silva, V. H.ArtigoAcesso Aberto
2011Short term persistence in mutual fund market timing and stock selection abilitiesBenos, E.; Jochec, M.ArtigoAcesso Aberto
2016Diplomacia de ciência: razões, justificações e abordagens na intersecção da investigação e internacionalizaçãoArroz, S.; Mendonça, S.ArtigoAcesso Aberto
2018Voluntary audit and earnings management: the case of small Portuguese companiesCrispim, D. A. A.; Pais, C. A. F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto