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Resultados 3281-3290 de 3406.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Dashboard para monitorizar um Programa de Apoio Financeiro à Restauração e HotelariaMedeiros, F. A.; Laureano, R. M. S.; Laureano, L. M. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Responsabilidade social, silent e shadow accounts: Um estudo de casoSilva, S. C. P. da.; Azevedo, G. M. do C.; Borges, M. F. R.; Oliveira, J. da S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023A gestão de resultados e a taxa efetiva de impostoDias, P.; Brito, A. S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2025Invisible at work, but visible at home: The indirect effect of ostracism on mental health and the buffering-role of human–animal interactionsJunça Silva, A.; López Bohle, S. A.ArtigoAcesso Aberto
2025Kingdom’s capital charting the dynamic future of private equitySalloum, C.; Rossi, M.; Jarrar, H.; Najem, J.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto
2024The PSICHE framework for sustainable consumption and future research directionsNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2025Influence of consumer trust, return policy, and risk perception on satisfaction with the online shopping experienceHipólito, F.; Dias, Á.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2024Systematic review in financialization politics: The role of corporate governance and managerial compensationVieira, R.; Azevedo, G.; Oliveira, J.ArtigoAcesso Aberto
2025Effects of consensus on Leader–Member Exchange (LMX) within nursing teams on the relationship between abusive supervision, job satisfaction, and unit turnover: A multilevel moderation studyCaputo, A.; Costa, P.; Gatti, P.; Cortese, C. G.; Ferreira, A. I.ArtigoAcesso Aberto
2024The influence of social and environmental responsibility on customer-based brand equityGamarra, G.; Dias, Á. L.; Pereira, L. F.ArtigoAcesso Aberto