Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 3041-3050 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2025Understanding recruiters’ acceptance of artificial intelligence: Insights from the Technology Acceptance ModelAlmeida, F.; Junça Silva, A.; Lopes, S. L.; Braz, I.ArtigoAcesso Aberto
2021Impacto económico do Instituto Politécnico de Setúbal na regiãoDominguinhos, P. M. de J. C.; Nunes, S. C. D.; Moreira, S. B.; Pereira, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2025Are mobile phones predominant in dual-frame computer assisted telephone interviewing surveys?Vicente, P.ArtigoAcesso Aberto
2023Encouraging household waste separation: Can social comparison help?Cardadeiro, E.; Roseta-Palma, C.; Laneiro, T.ArtigoAcesso Aberto
2019Inclusión de la diversidad sexual para una cultura de paz en las organizaciones: Un estudio en EcuadorCorlett, S.; Di Marco, D.; Arenas, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Intergenerational actuarial fairness when longevity increases: Amending the retirement ageBravo, J. M.; Ayuso, M.; Holzmann, R.; Palmer, E.ArtigoAcesso Aberto
2025Are gritty leaders happier or unhappier? It depends on how prudent they areRego, J.; Bluhm, D. J.; Valverde, C.; Pina e Cunha, M.ArtigoAcesso Aberto
2025The key role of market orientation in innovation ambidexterity in agribusiness firmsCorchuelo Martínez-Azúa, B.; Dias, Á.; Sama-Berrocal, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Green marketing strategies and customer satisfaction in rural accommodations: A configurational approachDias, Á.; Santos, M.; Pereira, L.ArtigoAcesso Aberto
2008Collaboration, competition and strategic costing: Knowing when to start learningBhimani, A.; Frantz, P.; Gulamhussen, M. A.; Ncube, M.ArtigoAcesso Aberto