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Resultados 1061-1070 de 3392.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017Ensino à distância: comparação entre Blended learning e ensino exclusivamente presencial numa escola de gestão portuguesaLopes, S. L.; Almeida, F.; Ferreira, A. I.ArtigoAcesso Aberto
2017Innovation management processes and routines for business success and value creationVala, L.; Pereira, R.; Caetano, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Business Model Canvas as diagnostic tool of the creation of cultural value: Conceptual and exploratory approach to the case of Ferreira’s de Castro Cultural ComplexTavares, S. A.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Proposition of the 3-block perfume exhibition model: Using technology on turning visible and invisible reality such as perfumesVicente, J. V.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual supermarket setting: Exploring antecedents of emotions and purchase intentionsLoureiro, S. M. C.; Correia, C.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Sacrifice for a brand: Three expert visions of the fans relationships towards a football clubCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The role of virtual reality and artificial intelligence in marketing relationship communicationsFerreira, M. M.; Loureiro, S. M. C.; Pereira, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Cool museum experience in the relationship with visitorsBlanco, T.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto