Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1051-1060 de 3465.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Explaining growth in African countries – what matters?Lopes, J.; Ferreira-Lopes, A.; Sequeira, T.; Santos, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Political connections and corporate social responsibility reporting in PortugalBianchi, T.; Monteiro, P.; Azevedo, G.; Oliveira, J.; Viana, R.; Branco, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Tourist-hotel relationship: the role of customer experience and brand authenticityRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Strategic entrepreneurship and dynamic flexibility: towards an integrative frameworkPereira, R.; Omar, M. N.ArtigoAcesso Aberto
2017Ensino à distância: comparação entre Blended learning e ensino exclusivamente presencial numa escola de gestão portuguesaLopes, S. L.; Almeida, F.; Ferreira, A. I.ArtigoAcesso Aberto
2017Innovation management processes and routines for business success and value creationVala, L.; Pereira, R.; Caetano, I.ArtigoAcesso Aberto
2020Business Model Canvas as diagnostic tool of the creation of cultural value: Conceptual and exploratory approach to the case of Ferreira’s de Castro Cultural ComplexTavares, S. A.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Proposition of the 3-block perfume exhibition model: Using technology on turning visible and invisible reality such as perfumesVicente, J. V.; Ferreira, P. A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Exploring young artists’ digital performance: the impact of online community engagement and co-creation on brand lovePolicarpo, P.; Guerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020The different shades of brand hate: A qualitative approachPereira, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto