Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 14.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Assessing the impact of Grant managers on the success of grant applicationsVidal, S.; Laureano, R.; Trindade, M.ArtigoAcesso Embargado
2017Dynamic capabilities and marketing capabilities in PortugalDias, Á.; Pereira, R.ArtigoAcesso Aberto
2018Mapping key concepts of e-learning and educational-systematic review through published papersRodrigues, H.; Almeida, F.; Figueiredo, V.; Lopes, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Assessing educational leadership: a competence-complexity based testParreira, A.; Pestana, M. H.; Oliveira, P.ArtigoAcesso Aberto
2016Contextual effects of power differentials: construct validation and concurrent validity of the Power Differential ScaleDuarte, H.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2019Towards entrepreneurial universities: barriers, facilitators, and best practices in Bulgarian and Portuguese universitiesYordanova, D.; Filipe, J.ArtigoAcesso Aberto
2017Ensino à distância: comparação entre Blended learning e ensino exclusivamente presencial numa escola de gestão portuguesaLopes, S. L.; Almeida, F.; Ferreira, A. I.ArtigoAcesso Aberto
2016Career interests of students in psychology specialties degrees: psychometric evidence and correlations with the RIASEC dimensionsFerreira, A.; Rodrigues, R. I.; Ferreira, P. C.ArtigoAcesso Embargado
2018Improving international attractiveness of higher education institutions based on text mining and sentiment analysisSantos, C. L.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto
2016Human resources' student's sensitivity to factors of sustainabilityPestana, M. H.; Parreira, A. M.ArtigoAcesso Aberto