Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 101-110 de 110.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Individualism vs. collectivism in a sharing economy context: A study on what determines Portuguese consumers’ participationCotrim, J.; Nunes, F. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019The impact of massclusivity campaigns on perceptions and brand love of Gucci online brand communities’ membersBilro, R. G.; Dos Santos, J. F.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Why bad feelings predict good behaviours: The role of positive and negative anticipated emotions on consumer ethical decision makingEscadas, M.; Jalali, M. S.; Farhangmehr, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Impact of business-students subconscious in ethical decision-makingAlmeida, I.; Silva, J.; Möhring, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Insights into brand authenticity and customer engagement in a restaurant setting: A text mining approachRosado-Pinto, F.; Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019A multi-scenario analysis to improve layout efficiencyMartins, A.; Cardoso-Grilo, T.; Lobato, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Online business-to-business communication and online relationship: The mediator role of trustVilas Boas, A.F.; Guerreiro, J.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Eco-efficiency actions and firm growth in PortugalMadaleno, M.; Meireles, M.; Dias, M. F.; Magueta, D.; Robaina, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Sustainable customer relationship management for BIM procurement in the ornamental stones cluster under industry 4.0Razy, A.; Mirnoori, S.; Silva, J.; Silva, A.; Möhring, M.; Almeida, I.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019PRIvacy management responsibility on a scrutinized environment (primrose): A management method to address privacy challengesCosta, N.; Silva, J.; Almeida, I.; Möhring, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto