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Resultados 61-70 de 103.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Tourists’ lifestyle and foodservice tendencies in social mediaLoureiro, S. M. C.; Ferreira, E. S.Parte de LivroAcesso Aberto
2022The PSICHE framework for sustainable consumption and future research directionsNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2023Working with AI: Can stress bring happiness?Loureiro, S. M. C.; Bilro, R. G.; Neto, D.ArtigoAcesso Aberto
2023The influence of awe and augmented reality (AR) for driving tourists' loyalty towards religious destinationsNascimento, J.; Afonso, M. R. N. da S.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How social robots enhance my well-being in the hospitality industryRodrigues, A. F.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Beyond the touch: Analyzing the purchasing behaviour using augmented reality and online reviewsAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.; Martinho, J. F. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Uncovering the research on the artificial intelligence-human relationshipZhang, A.; Loureiro, S. M. C.; Guerreiro, J. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Virtual reality, augmented reality and tourism experienceLoureiro, S. M. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2023How game advertising influences the brand equity of luxury brandsRodrigues, M.; Romero, M. I.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How artificial intelligence tools influence customer experience and avoidance of similarityLoureiro, S. M. C.; Ferreira, M. M.; Bilro, R. G.; Marques, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto