Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-8 de 8.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2016Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamificationCardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Visual analytics of Hebrew manuscripts codicological metadataPateiro, T.; Marques de Matos, D.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The past, present, and future of Learning AnalyticsCardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017The four faces of information visualization: A conceptual framework for a postgraduate programBotelho, M. C.; Vilar, E. T.; Cardoso, E.; Silva, A. A.; Almeida, P. D.; Rodrigues, L. M.; Martinho, A. P.; Rodrigues, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Towards a lean assessment model for evaluating the maturity level of business intelligence and analytics initiatives in higher educationCardoso, E.; Su, X.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2016Looking back at the EUNIS repository data using text mining techniquesCardoso, E.; Ribeiro, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2017Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamificationCardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2013Evaluation of the maturity level of BI initiatives in European higher education iInstitutions: Initial report from the BI Task Force @EUNISCardoso, E.; Alcolea, J. J.; Rieger, B.; Schulze, S.; Rivera, M.; Leone, A.; Brighi, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto