Pesquisar


Filtros correntes:

Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-37 de 37.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2023Mitigation and adaptation strategies to offset the impacts of climate change on urban health: A European perspectiveKyprianou, I.; Artopoulos, G.; Bonomolo, A.; Brownlee, T.; Cachado, R.; Camaioni, C.; Đokić, V.; D'Onofrio, R.; Đukanović, Z.; Fasola, S.; Di Giovanni, C.; Grifoni, R. C.; Hadjinicolaou, P.; Ilardo, G.; Jovanović, P.; La Grutta, S.; Malizia, V.; Marchesani, G. E.; Ottone, M. F.; Trusiani, E.; Živković, J.ArtigoAcesso Embargado
2024Explainable artificial intelligence (XAI): A systematic literature review on taxonomies and applications in financeMartins, T.; de Almeida, A.; Cardoso, E.; Nunes, L.ArtigoAcesso Aberto
2024How to measure political polarization in text-as-data? A scoping review of computational social science approachesPereira, C. T.; Da Silva, R.; Rosa, C. P. DaArtigoAcesso Embargado
2021How to foster rural sustainability through farming workforce rejuvenation? Looking into involuntary newcomers’ spatial (im)mobilitiesSimões, F.; Unay-Gailhard, I.; Mujčinović, A.; Fernandes, B.ArtigoAcesso Aberto
2024Ontology-based BIM-AMS integration in European highwaysAntunes, A. L.; Barateiro, J.; Marecos, V.; Petrović, J.; Cardoso, E.ArtigoAcesso Aberto
2023GELCO: Gamified educational learning contents ontologyAntunes, A.; Lopes, M.; Barateiro, J.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How can LMS affect student’s motivation and engagement?Ferreira, R.; Cardoso, E.; Oliveira, J.Parte de LivroAcesso Aberto