Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1721-1730 de 6149.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Developing a social prescribing local system in a European Mediterranean country: a feasibility study to promote active and healthy agingCosta, A.; Lopes, J.; Sousa, C. J.; Santos, O.; Virgolino, A.; Nogueira, P.; Henriques, A.; Seabra, P. R. C.; Capitão, C.; Martins, R.; Arriaga, M.; Alarcão, V.ArtigoAcesso Aberto
2017O agir leigo e a produção de mapas de cuidado mistos público-privadosMeneses, C. S.; de Oliveira Cecilio, L. C.; Andreazza, R.; Carapinheiro, G.; Garcia Andrade, M. G.; Santiago, S. M.; Araujo, E. C.; Medeiros Souza, A. L.; Reis, D. O.; da Silva Pinto, N. R.; Spedo, S. M.ArtigoAcesso Aberto
2022Policies and practices of external evaluation of schools: Spaces for teacher collaboration?Seabra, F.; Abelha, M.; Henriques, S.; Mouraz, A.ArtigoAcesso Aberto
2022Emancipation life paths of Portuguese Cigano/Roma womenMagano, O.ArtigoAcesso Aberto
2022Micro-firms way to succeed: How owners manage peopleRodrigues, A. C.; Carvalho, H.; Caetano, António; Santos, S. C.ArtigoAcesso Aberto
2022A randomised control trial protocol of MuST for vascular access cannulation in hemodialysis patients (MuST Study): contributions for a safe nursing interventionPeralta, R.; Wammi, A; Stauss-Gabo, M.; Dias, O.; Carvalho, H.; Cristovão, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Street art commodification and (an)aesthetic policies on the outskirts of LisbonRaposo, O.ArtigoAcesso Aberto
2022In science we trust: The effects of information sources on COVID-19 risk perceptionsEntradas, M.ArtigoAcesso Aberto
2017Modelling efficiency in education: How are European countries spending their budgets and what relation between money and performanceFlores, I.ArtigoAcesso Aberto
2023Lisbon, the Portuguese Erasmus city? Mis-match between representation in urban policies and international student experiencesFrança, T.; Cairns, D.; Malet Calvo, D.; Azevedo, L. F. deArtigoAcesso Aberto