Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 51.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2017A autoapresentação dos portugueses na plataforma de online dating TinderVieira, J.; Sepúlveda, R.ArtigoAcesso Aberto
2018Researching international schools: challenges for comparative educational researchSchippling, A.ArtigoAcesso Aberto
2019Education for sustainable development and climate change education: the potential of social network analysis based on twitter dataGoritz, A.; Kolleck, N.; Jörgens, H.ArtigoAcesso Aberto
2019Building a framework based on european quality standards for prevention and e-learning to evaluate online training courses in preventionHenriques, S.; Broughton, N.; Teixeira, A.; Burkhart, G.; Miovský, M.ArtigoAcesso Aberto
2017Investigator triangulation in the data interpretation process. An almost untouched research areaSchippling, A.ArtigoAcesso Aberto
2017Ethnographic fieldwork using mobile technologies: case study of a Portuguese light festivalGarcia Ruiz, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019Net costs of class-size reduction: the portuguese caseMucharreira, P.; Cabrito, B. G.; Capucha, L.ArtigoAcesso Aberto
2019Antes de nos conhecerem, às vezes, tratam-nos mal – perceções sobre discriminação e diversidade étnica em contexto escolarMateus, S.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ ideas about children’s participation within Portuguese early childhood education settingsCorreia, N.; Carvalho, H.; Durães, J.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood educationCorreia, N.; Carvalho, H.; Fialho, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto