Pesquisar


Filtros correntes:



Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 15.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021Research trends in customer churn prediction: A data mining approachTianyuan, Z.; Moro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Action, design & research: A process meta-modelHenriques, T.; O'Neill, H.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Back to the past to charter the vinyl electronic market: A data mining approachLousão, S.; Ramos, P.; Moro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Digital tourism marketing: Case study of the campaign Can’t Skip PortugalParreira, C.; Fernandes, A. L.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Factors influencing consumers to shop online for computer/telecommunications equipmentSantos, R.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Impact of social media influencers on the Portuguese tourism and travel industry in a Covid-19 eraMadureira, L.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Business intelligence solution in project monitoring and controlRosa, M.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Tensions between privacy and targeted advertising : Is the general data protection regulation being violated?Batista, M.; Fernandes, A.; Ribeiro, L.; Alturas, B.; Costa, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Expert systems within taxation: Competencies for employeesFaina, I.; Alturas, B.; Almeida, F.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021CyberSecurity challenges for software developer awareness training in industrial environmentsGasiba, T.; Lechner, U.; Albuquerque, M. P.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto