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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022Impact of the rating system on sentiment and tone of voice: A Booking.com and TripAdvisor comparison studyRita, P.; Ramos, R. F.; Borges-Tiago, M.; Rodrigues, D.ArtigoAcesso Aberto
2023Customer experience through online reviews from TripAdvisor: The case of Orlando theme parksCosta, S. M.; Moro, S.; Rita, P.; Alturas, B.ArtigoAcesso Aberto
2009A strategic profit model to measure the Indian apparel retail performanceSelvarasu, A.; Filipe, J. A.; Ferreira, M. A. M.; Pedro, M. I.ArtigoAcesso Aberto
1-Jan-2008Human resources metrics dashboardCampos, A.; Vale, F.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2011Implementação do balanced scorecard numa companhia de seguros de assistênciaPiedade, O.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2015Case Study: An international study on CSR in five countries (Portugal, Bulgaria, Brazil, India and Greece): Effects on economic development, environmental sustainability and social welfareNagopoulos, N.; Rontos, K.; Yordanova, D. I.; Coelho, M.; Filipe, J.; Ferreira, M. A. M.; Mutharasu, S. A.; Figueredo, I. C.Parte de LivroAcesso Aberto
2023Virtual reality and augmented reality applications and their effect on tourist engagement: A hybrid reviewOmran, W.; Ramos, R. F.; Casais, B.RecensãoAcesso Aberto
2024Customer satisfaction in the pet food subscription-based online servicesLima, D.; Ramos, R. F.; Oliveira, P. M.ArtigoAcesso Aberto
2021Air-travelers' concerns emerging from online comments during the COVID-19 outbreakPiccinelli, S.; Moro, S.; Rita, P.ArtigoAcesso Aberto
2022Examining Airbnb guest satisfaction tendencies: A text mining approachSantos, M.; Ribeiro, R.; Batista, F.; Correia, A.ArtigoAcesso Aberto