Pesquisar


Filtros correntes:




Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 10.
  • Anterior
  • 1
  • Próxima
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2021A data-driven approach to predict first-year students’ academic success in higher education institutionsGil, P. D.; Martins, S. C.; Moro, S.; Costa, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2020Provision of academic data for research: a step for academic successMiguel, H.; Ramos, P.; Martins, S. C.; Costa, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2020Empowered learning through microworlds and teaching methods: a text mining and meta-analysis-based systematic reviewCosta, J. M.; Moro, S.; Miranda, G.; Arnold, T.ArtigoAcesso Aberto
2020Perceptions of school teachers on the use of collaborative tools at schoolNunes, M.; Oliveira, A.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020A complex network approach to structural inequality of educational deprivation in a Latin American countrySánchez-Restrepo, H.; Louçã, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Reading to young children: Higher home frequency associated with higher educational achievement in PIRLS and PISAAraújo, L.; Costa, P.ArtigoAcesso Aberto
2023Utilização e aceitação das TIC nas universidades de Cabo VerdeMártir, Y.; Alturas, B.; Alturas, A. P.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2023Using game concepts to improve programming learning: a multi-level meta-analysisCosta, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2023GELCO: Gamified educational learning contents ontologyAntunes, A.; Lopes, M.; Barateiro, J.; Cardoso, E.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How can LMS affect student’s motivation and engagement?Ferreira, R.; Cardoso, E.; Oliveira, J.Parte de LivroAcesso Aberto