Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 16.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022A data-driven approach to improve customer churn prediction based on telecom customer segmentationTianyuan, Z.; Moro, S.; Ramos, R. F.ArtigoAcesso Aberto
2022Sensing the impact of COVID-19 restrictions from online reviews: The cases of London and Paris unveiled through text miningSilva, B.; Moro, S.; Marques, C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Factors influencing consumers to shop online for computer/telecommunications equipmentSantos, R.; Alturas, B.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Insights from sentiment analysis to leverage local tourism business in restaurantsTing, Y.; Moro, S.; Rita, P.; Oliveira, C.ArtigoAcesso Aberto
2022How augmented reality media richness influences consumer behaviour: A study in a real‐world retail environmentAmorim, I. P. de; Guerreiro, J.; Eloy, S.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2022Stick or Twist – The raise of blockchain applications in marketing managementLemos, C.; Ramos, R. F.; Moro, S.; Oliveira, P. M.ArtigoAcesso Aberto
2022Blended learning compared to online learning in business, management, and accounting education: A bibliometric analysis and literature reviewSantos, M.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Integration process simulator: A tool for performance evaluation of task scheduling of integration processesFreire​, D. L.; Frantz, R. Z.; Roos-Frantz, F.; Basto-Fernandes, V.ArtigoAcesso Aberto
2022Random walk and reserves modeling in studying pensions funds sustainabilityFerreira, M. A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Modelo preditivo das insolvências: O contributo da auditoria financeira externaIlhéu, J. M.; Laureano, R. M. S.; Santos, M. R. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto