Pesquisar


Filtros correntes:
Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 31-40 de 77.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2019Classroom quality and children's social skills and problem behaviors: dosage and disability status as moderatorsAguiar, A.; Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Fialho, A.ArtigoAcesso Aberto
2020Is this blended-learning, or another thing?Belchior-Rocha, H.; Mauritti, R.; Monteiro, J.; Carneiro, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019A revisão sistemática de literatura em psicologia: desafios e orientaçõesCamilo, C.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2018Effects of mobilities on the research output and its multidisciplinarity of academics in Hong Kong and Macau: an exploratory studyHorta, H.; Jung, J.; Santos, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2019Uma análise exploratória das relações entre as representações de vinculação do pai e o seu envolvimento em atividades práticas e lúdicasMonteiro, L.; Maia, R.; Fernandes, C.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Gender awareness in medicine: adaptation and validation of the Nijmegen Gender Awareness in Medicine Scale to the Portuguese population (N-GAMS)Morais, R.; Bernardes, S.F.; Verdonk, P.ArtigoAcesso Embargado
2018The research agenda setting of higher education researchersSantos, J. M.; Horta, H.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood educationCorreia, N.; Carvalho, H.; Fialho, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2019Early interventions tackling inequalities experienced by immigrant, low-income, and Roma children in 8 European countries: a critical overviewAguiar, C.; Silva, C. S.; Guerra, R.; Rodrigues, R. B.; Ribeiro, L. A.; Pastori, G.; Leseman, P.; ISOTIS Curriculum and Pedagogy TeamArtigoAcesso Aberto
2018Improving international attractiveness of higher education institutions based on text mining and sentiment analysisSantos, C. L.; Rita, P.; Guerreiro, J.ArtigoAcesso Aberto