Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 21-30 de 47.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Activity settings in toddler classrooms and quality of group and individual interactionsGuedes, C.; Cadima, J.; Teresa, A.; Aguiar, C.; Barata, C.ArtigoAcesso Aberto
2020Teacher and peer reports on preschoolers’ sociometric popularityPeceguina, I.; Silva, I.; Correia, N.; Fialho, A.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2020Teachers’ ideas about children’s participation within Portuguese early childhood education settingsCorreia, N.; Carvalho, H.; Durães, J.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2019Classroom quality and children's social skills and problem behaviors: dosage and disability status as moderatorsAguiar, A.; Aguiar, C.; Cadima, J.; Correia, N.; Fialho, A.ArtigoAcesso Aberto
2020Is this blended-learning, or another thing?Belchior-Rocha, H.; Mauritti, R.; Monteiro, J.; Carneiro, L.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2019A revisão sistemática de literatura em psicologia: desafios e orientaçõesCamilo, C.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2018Effects of mobilities on the research output and its multidisciplinarity of academics in Hong Kong and Macau: an exploratory studyHorta, H.; Jung, J.; Santos, J. M.ArtigoAcesso Aberto
2019Uma análise exploratória das relações entre as representações de vinculação do pai e o seu envolvimento em atividades práticas e lúdicasMonteiro, L.; Maia, R.; Fernandes, C.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2019Gender awareness in medicine: adaptation and validation of the Nijmegen Gender Awareness in Medicine Scale to the Portuguese population (N-GAMS)Morais, R.; Bernardes, S.F.; Verdonk, P.ArtigoAcesso Embargado
2018The research agenda setting of higher education researchersSantos, J. M.; Horta, H.ArtigoAcesso Aberto