Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 831-840 de 1630.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2015Evaluating the impact of national educational policy to reduce retention and increase achievement in compulsory educationBarata, M. C.; Calheiros, M. M.; Patrício, J. N.; Graça, J.; Lima, M. L.ArtigoAcesso Aberto
2015Judged and remembered trustworthiness of faces is enhanced by experiencing multisensory synchrony and asynchrony in the right orderToscano, H.; Schubert, T. W.ArtigoAcesso Aberto
2015Quantity of group childcare, behavior problems and pro-social behaviors: a study with portuguese preschoolersTorres, N.; Veríssimo, M.; Santos, A. J.; Monteiro, L.; Figueiredo, M.; Vaughn, B. E.ArtigoAcesso Embargado
2011"A house in the woods": values, attitudes and behaviours towards forestsLima, M. L.; Marques, S.; Moreira, S.ArtigoAcesso Aberto
2014Differences between ethnic and non ethnic-specific clinics for Portuguese-speaking mental health patients explained by providersGonçalves, M.; Farcas, D.; Cook, B.ArtigoAcesso Aberto
2015Intervenção da equipa de peritos externos TEIP ISCTE-IUL: perspectiva organizacional multinível e multifator [OM2] na promoção do sucesso educativoMartins, D.; Rodrigues, R.; Camilo, C.; Raimundo, R.; Patrício, J.; Aguiar, C.; Leandro, M.; Lima, M.; Calheiros, M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023Developmental predictors of mathematics achievement at the end of Year 1Martins, S.; Araújo, C. A.; Fonseca, M.; Baptista, J.; Martins, C.ArtigoAcesso Aberto
2012(In)justice contexts and work satisfaction: the mediating role of justice perceptionsSilva, M. R.; Caetano, A.; Zhou, Q.ArtigoAcesso Aberto
Mai-2012Individualized Patient-Progress Systems: Why We Need to Move Towards a Personalized Evaluation of Psychological TreatmentsSales, Célia M. D.; Alves, Paula C. G.ArtigoAcesso Embargado
2012The family-school-primary care triangle and the access to mental health care among migrant and ethnic minoritiesGonçalves, M.; Moleiro, C.ArtigoAcesso Embargado