Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 821-830 de 1673.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2011Self-perceived memory complaints predict progression to Alzheimer disease: The LADIS study.Verdelho, A.; Madureira, S.; Moleiro, C.; Santos, A.C.; Ferro, J.; Erkinjuntti, T.; Poggesi, A.; Pantoni, L.; Fazekas, F.; Scheltens, P.; Waldemar, G.; Wallin, A.; Inzitari, D.; on behalf of the LADIS StudyArtigoAcesso Aberto
2010Norms regarding secondary victimization of bullying victims: Do they differ according to the victim's categorization?Correia, I.; Alves, H.; Almeida, A.; Garcia, D.ArtigoAcesso Embargado
2011Living in grey areas: industrial activity and psychological healthMarques, S.; Lima, M. L.ArtigoAcesso Embargado
2013Authority in the classroom: adolescent autonomy, autonomy support, and teachers' legitimacyGraça, J.; Calheiros, M. M.; Barata, M.ArtigoAcesso Embargado
2010Personal and general belief in a just world as judgment normsAlves, H.; Correia, I.ArtigoAcesso Embargado
2010False Memories and Impressions of PersonalityGarcia-Marques, L.; Ferreira, M.; Nunes, L.; Garrido, M. V.; Garcia-Marques, T.ArtigoAcesso Embargado
2013Understanding the reasons for behavioral failure: a process view of psychosocial barriers and constraints to pro-ecological behaviorGaspar, R.ArtigoAcesso Aberto
2014Anxiété de séparation maternelle et le développement social de l’enfantPessoa e Costa, I; Torres, N.; Monteiro, L.; Tereno, S.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Embargado
2011Telling things apart: the distance between response keys influences categorization timesLakens, D.; Schneider, I. K.; Jostmann, N. B.; Schubert, T. W.ArtigoAcesso Embargado
2015Evaluating the impact of national educational policy to reduce retention and increase achievement in compulsory educationBarata, M. C.; Calheiros, M. M.; Patrício, J. N.; Graça, J.; Lima, M. L.ArtigoAcesso Aberto