Pesquisar


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1461-1470 de 1630.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024Quality of relationships between residential staff and youth: A systematic reviewPinheiro, M.; Magalhães, E.; Calheiros, M. M.; Macdonald, D.ArtigoAcesso Aberto
2021A partilha social de emoções na conjugalidade e seu impacto na satisfação conjugalCarvalho Trindade, M.; Camilo, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Leveraging transfer learning for hate speech detection in Portuguese social media postsRamos, G.; Batista, F.; Ribeiro, R.; Fialho, P.; Moro, S.; Fonseca, A.; Guerra, R.; Carvalho, P.; Marques, C.; Silva, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Multiple jeopardy, national wealth and perceived discrimination: Subjective health of intersecting minority groups across 28 countriesVauclair, C.-M.; Rudnev, M.ArtigoAcesso Aberto
2024Do different sources of sexuality education contribute differently to sexual health and well-being outcomes? Examining sexuality education in Spain and PortugalRodrigues, D. L.; Carvalho, A. C.; de Visser, R. O.; Lopes, D.; Alvarez, M.-J.ArtigoAcesso Aberto
2024Examining the effects of reciprocal emoji use on interpersonal and communication outcomesCavalheiro, B. P.; Prada, M.; Rodrigues, D. L.ArtigoAcesso Aberto
2024Promoting pro-environmental behaviours at work: The role of green organizational climate and supervisor supportLeitão, P.; Mouro, C.; Duarte, A. P.; Luís, S.ArtigoAcesso Aberto
2024Feminismo negro e interseccionalidad: Contribuciones hifenizadas para un análisis de la política pública de reproducción asistida en CubaMestre Malfrán, Y. I.; Oliveira, J. M. de.; Lago, M. C. de S.ArtigoAcesso Aberto
2024Classroom social networks, students' peer-related social experiences and sense of belonging: The specific case of students with SENFreire, S.; Roçadas, C.; Pipa, J.; Aguiar, C.ArtigoAcesso Aberto
2024Gender in Portuguese firefighters: The experiences and strategies of womenLopes, B. G.; Marques, A. M.; Santos, M. H.ArtigoAcesso Aberto