Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 54.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022With or without Emoji? Perceptions about Emoji use in different brand-consumer communication contextsCavalheiro, B. P.; Prada, M.; Rodrigues, D. L.; Garrido, M. V.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2022Lisbon's unsustainable tourism intensification: contributions from social representations to understanding a depoliticised press discourse and its consequencesBoager, E.; Castro, P.ArtigoAcesso Aberto
2021With or without you: associations between frequency of internet pornography use and sexual relationship outcomes for (non)consensual (non)monogamous individualsRodrigues, D. L.; Lopes, D.; Dawson, K.; Visser, R.; Štulhofer, A.ArtigoAcesso Aberto
2023Children’s participation in early childhood education: A theoretical overviewCorreia, N.; Aguiar, C.; Amaro, F.ArtigoAcesso Aberto
2020Victimization experiences and well-being in adulthood: a systematic review and meta-analysisFerreira, C.; Magalhães, E.; Antunes, C.; Camilo, C.ArtigoAcesso Aberto
2020Research on the social acceptance of renewable energy technologies: past, present and futureBatel, S.ArtigoAcesso Aberto
2020Relations between preschooler social competence and coping tactics during resource‐based conflictsNichols, O.; Vaughn, B. E.; Coppola, G.; Shin, N.; Monteiro, L.; Krzysik, L.ArtigoAcesso Embargado
2021Father involvement during early childhood: A systematic review of the literatureDiniz, E.; Brandão, T.; Monteiro, L.; Veríssimo, M.ArtigoAcesso Aberto
2020Beyond the prophecy success: how place attachment and future time perspective shape rural university students intentions of returning to small islandsSimões, F.; Rocha, R.; Mateus, C.ArtigoAcesso Aberto
2021O diabo está nos pormenores: Introdução às normas para escrita científica da American Psychological Association (7ª edição)Prada, M.; Camilo, C.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.ArtigoAcesso Aberto