Pesquisar


Filtros correntes:


Iniciar uma nova pesquisa
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado da pesquisa.


Resultados 1-10 de 22.
Registos:
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2022With or without Emoji? Perceptions about Emoji use in different brand-consumer communication contextsCavalheiro, B. P.; Prada, M.; Rodrigues, D. L.; Garrido, M. V.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2020Knowledge and acceptance of interventions aimed at reducing sugar intake in PortugalPrada, M.; Rodrigues, D. L.; Godinho, C. A.; Lopes, D.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2020Knowledge about sugar sources and sugar intake guidelines in portuguese consumersPrada, M.; Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D.ArtigoAcesso Aberto
2022Perceived associations between excessive sugar intake and health conditionsPrada, M.; Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Sério, A.; Teixeira, A.; Lopes, D.; Silva, D. A.; Rodrigues, D. L.ArtigoAcesso Aberto
2021O diabo está nos pormenores: Introdução às normas para escrita científica da American Psychological Association (7ª edição)Prada, M.; Camilo, C.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.ArtigoAcesso Aberto
2020Predictors of condomless sex and sexual health behaviors in a sample of Portuguese single adultsRodrigues, D. L.; Lopes, D.; Pereira, M.; Prada, M.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2021Conhecimento sobre fontes de açúcar e recomendações de ingestão de açúcar em consumidores portuguesesPrada, M.; Saraiva, M.; Garrido, M. V.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D.Parte de LivroAcesso Aberto
2022Evaluating the adequacy of emoji use in positive and negative messages from close and distant sendersCavalheiro, B. P.; Prada, M.; Rodrigues, D. L.; Lopes, D.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto
2023The taste & affect music database: Subjective rating norms for a new set of musical stimuliGuedes, D.; Prada, M.; Garrido, M. V.; Lamy, E.ArtigoAcesso Aberto
2023Sweet music influences sensory and hedonic perception of food products with varying sugar levelsGuedes, D.; Prada, M.; Lamy, E.; Garrido, M. V.ArtigoAcesso Aberto