Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2021 | Associations between vocal emotion recognition and socio-emotional adjustment in children | Neves, L.; Martins, M.; Correia, A. I.; Castro, S. L.; Lima, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | As bases neurobiológicas da leitura | Martins, M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2022 | As bases neurobiológicas da leitura | Martins, M. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2013 | A divulgação do capital intelectual em Portugal na primeira década do século XXI | Martins, M.; Morais, A. I.; Isidro, H. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Does music training improve emotion recognition abilities? A critical review | Martins, M.; Pinheiro, A. P.; Lima, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Gray matter correlates of reading fluency deficits: SES matters, IQ does not | Martins, M.; Reis, A. M.; Castro, S. L.; Gaser, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Individual differences in rhythm perception modulate music-related motor learning: A neurobehavioral training study with children | Martins, M.; Reis, A. M.; Gaser, C.; Castro, S. L. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Predictors for changing to a non-nursing profession | Poeira, A.; Mamede, R. P.; Martins, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | Resting-state connectivity reveals a role for sensorimotor systems in vocal emotional processing in children | Correia, A. I.; Branco, P.; Martins, M.; Reis, A. M.; Martins, N.; Castro, S.; Lima, C. F. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Rhythm but not melody processing helps reading via phonological awareness and phonological memory | Sousa, J.; Martins, M.; Torres, N.; Castro, S. L.; Silva, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2013 | O valor do capital intelectual das empresas portuguesas | Martins, M.; Morais, A.; Isidro, H. | Artigo | Acesso Aberto |