Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2020 | Análise da viabilidade de construção de terra nos Açores | Andrade, M.; Genin, S. M.; Fernandes, M.; Silva, A. S. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Análise da viabilidade de construção em terra nos Açores | Andrade, M.; Genin, S.; Fernandes, M.; Silva, A. S. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2019 | Uma análise exploratória das relações entre as representações de vinculação do pai e o seu envolvimento em atividades práticas e lúdicas | Monteiro, L.; Maia, R.; Fernandes, C.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Veríssimo, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Análise fatorial confirmatória da versão portuguesa da escala Preschool Play Behaviour Scale para educadoras | Monteiro, L.; Fernandes, M.; Sousa, T.; Torres, N.; Rosado, A.; Santos, A. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Attachment and the development of prosocial behavior in children and adolescents - A systematic review | Costa Martins, M.; Santos, C.; Fernandes, M.; Veríssimo, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Conflict between religious/spiritual and LGB identities in Portugal: How is it related to coming out experiences, LGB identity dimensions and well-being? | Fernandes, M.; Reis, E.; Moleiro, C. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Convergent and discriminant validities of SCBE-30 questionnaire using correlated trait–correlated method Minus One | Fernandes, M.; Santos, A. J.; Antunes, M.; Fernandes, C.; Monteiro, L.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2023 | Determinants associated with uncontrolled asthma in Portugal: A national population-based study | Camarinha, C.; Fernandes, M.; Alarcão, V.; Franco, J.; Manaças, M. E.; Bárbara, C.; Nicola, P. J. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | Early attachment to mothers and fathers: Contributions to preschoolers' emotional regulation | Fernandes, C.; Fernandes, M.; Santos, A. J.; Antunes, M.; Monteiro, L.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2020 | Early father-child and mother-child attachment relationships: contributions to preschoolers’ social competence | Fernandes, C.; Monteiro, L.; Santos, A. J.; Fernandes, M.; Antunes, M.; Vaughn, B. E.; Veríssimo, M. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Father’s involvement and parenting styles in Portuguese families: the role of education and working hours | Monteiro, L.; Fernandes, M.; Torres, N.; Santos, C. | Artigo | Acesso Aberto |