Percorrer por autor Boavida, T.
Mostrar resultados 1-6 de 6.
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2012 | Early childhood intervention in Portugal: an overview based on the developmental systems model | Pinto, A. I.; Grande, C.; Aguiar, C.; de Almeida, I. C.; Felgueiras, I.; Pimentel, J.; Serrano, A. M.; Carvalho, L.; Brandão, M. T.; Boavida, T.; Santos, P.; Lopes-dos-Santos, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Effects of an in-service training program using the routines-based interview | Boavida, T.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A.; Correia, N. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | A intervenção precoce na infância e os contextos de educação de infância | Boavida, T.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2022 | Measuring professionals’ perceptions about collaborative consultation in early childhood intervention | Boavida, T.; Silva, C. S.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Portugal e o modelo de intervenção precoce baseada nas rotinas | Boavida, T.; Aguiar, C.; McWilliam, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
Fev-2014 | A Training Program to Improve IFSP/IEP Goals and Objectives Through the Routines-Based Interview | Boavida, T.; Aguiar, C.; McWilliam, R. A. | Artigo | Acesso Aberto |