Mostrar resultados 2-21 de 21.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2018 | Biographical trajectories and parenting projects of same-sex couples | Santos, F.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2018 | Casais do mesmo sexo: percursos, interacções conjugais e projectos de parentalidade | Santos, F.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | COVID-19 research streams emerging in International Financial Reporting Standards related studies | Santos, M. R. C.; Dias, R.; Heliodoro, P.; Alexandre, P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2020 | Greener schoolyards, greener futures? Greener schoolyards buffer decreased contact with nature and are linked to connectedness to nature | Luís, S.; Dias, R.; Lima, M. L. | Artigo | Acesso Aberto |
2021 | International Accounting Standards Board: An examination of the main financial and accounting topics addressed in the literature related to the COVID-19 pandemic | Santos, M. R. C.; Alexandre, P.; Heliodoro, P.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Long-range dependencies of euronext capital markets: A dynamic detrended analysis | Dias, R.; Heliodoro, P.; Santos, H.; Farinha. A. R.; Santos, M.; Alexandre, P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2014 | Looking through landscapes of technology: Impact of virtual worlds in children's lives | Oliveira, A.; Dias, R.; Alturas, B. | Parte de Livro | Acesso Aberto |
2021 | Outage probability due to crosstalk from multiple interfering cores in PAM4 inter-datacenter connections | Dias, R.; Rebola, J.; Cartaxo, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | Projectos de parentalidade de gays e lésbicas a viver em casal | Santos, F.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2014 | Representações sociais sobre supervisão pedagógica | Dias, R.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2013 | Representations of the concept of pedagogical supervision among teachers | Dias, R.; Oliveira, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2013 | Representations of the concept of pedagogical supervision among teachers | Dias, R.; Oliveira, A. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | The role of financial status, attitudes, behaviours and knowledge for overall well-being in Portugal: The mediating role of financial well-being | Junça Silva, A.; Dias, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | School through the eyes of children... are we just bricks in the wall? | Oliveira, A.; Moura, L.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2015 | School through the eyes of children... are we just bricks in the wall? | Oliveira, A.; Moura, L.; Dias, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2015 | School through the eyes of children... Are we just bricks in the wall? | Oliveira, A.; Moura, L.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Trends in the financial research: A critical analysis and review of the literature published during COVID-19 pandemic | Santos, M. R. C.; Dias, R.; Alexandre, P.; Heliodoro, P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2021 | Trends in the management accounting research: A review of the literature published during the COVID-19 pandemic | Santos, M. R. C.; Dias, R.; Alexandre, P.; Heliodoro, P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2014 | With or without a computer? Do you want to play with me? | Oliveira, A.; Dias, R. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | With or without a computer? Do you want to play with me? | Oliveira, A.; Dias, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |