Skip navigation
↑
Acesso Rápido
Catálogo da Biblioteca
Iscte Discovery Service (Pesquisa Integrada)
Explore
aqui
outros Recursos de Informação
Página principal
Percorrer
Comunidades e Coleções
Percorrer Itens por:
Data de publicação
Autor
Orientador
Título
Assunto
Tipo de Documento
Tipo de Acesso
Mestrados e Doutoramentos
Revistas Científicas
Classificação JEL
Classificação PsycINFO
Domínios Científicos e Tecnológicos (FOS)
Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS)
Mais
Sobre o Repositório
Formulários
Direitos de autor
Política de acesso aberto
Contacte-nos
Estatísticas
Idioma
English
português
Entrar
Área Pessoal
Serviço de alertas
Editar conta
Non Visible Label
Repositório do Iscte – Instituto Universitário de Lisboa
Percorrer por autor Aguiar, C.
Índice:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
ou inserir as letras iniciais:
starts with
Ordenar por:
título
data de publicação
data de depósito
Em ordem:
ascendente
descendente
Resultados/Página
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autores/Registo:
todos
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Mostrar resultados 43-51 de 51.
< anterior
Data
Título
Autor(es)
Tipo
Acesso
2016
A qualidade observada em salas de berçário
Tadeu, B.
;
Aguiar, C.
Artigo
Acesso Aberto
2019
School achievement and well-being of immigrant children: the role of acculturation orientations and perceived discrimination
Guerra, R.
;
Rodrigues, R. B.
;
Aguiar, C.
;
Carmona, M.
;
Alexandre, J.
;
Costa-Lopes, R.
Artigo
Acesso Aberto
2017
Social experiences of children with disabilities in inclusive Portuguese preschool settings
Ferreira, M.
;
Aguiar, C.
;
Correia, N.
;
Fialho, A.
;
Pimentel, J.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Student-teacher closeness and conflict in students with and without special educational needs
Sofia Freire
;
Pipa, J.
;
Aguiar, C.
;
Silva, F.
;
Moreira, S.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Teacher and peer reports on preschoolers’ sociometric popularity
Peceguina, I.
;
Silva, I.
;
Correia, N.
;
Fialho, A.
;
Aguiar, C.
Artigo
Acesso Aberto
2022
Teacher attunement to preschool children’s peer preferences: Associations with child and classroom-level variables
Peceguina, I.
;
Daniel, J. R.
;
Correia, N.
;
Aguiar, C.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Teachers’ ideas about children’s participation within Portuguese early childhood education settings
Correia, N.
;
Carvalho, H.
;
Durães, J.
;
Aguiar, C.
Artigo
Acesso Aberto
2020
Teachers’ practices mediate the association between teachers’ ideas and children’s perceived participation in early childhood education
Correia, N.
;
Carvalho, H.
;
Fialho, A.
;
Aguiar, C.
Artigo
Acesso Aberto
Fev-2014
A Training Program to Improve IFSP/IEP Goals and Objectives Through the Routines-Based Interview
Boavida, T.
;
Aguiar, C.
;
McWilliam, R. A.
Artigo
Acesso Aberto