Percorrer por assunto Valor percebido

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-12 de 12.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
23-Nov-2020Determinants of purchasing online courses through education platform in ChinaWang ShaofengTese de DoutoramentoAcesso Aberto
28-Abr-2021Exploring portuguese green-purchase behaviour: from environmental concerns to green products choiceTavares, Marta MateusDissertação de MestradoAcesso Aberto
6-Dez-2024From pixels to purchase: Analysing perceived value and willingness to purchase of AI-generated luxury fashionMatias, Margarida de BritoDissertação de MestradoAcesso Restrito
2011Inovação nos serviços como forma de fidelizar clientesValério, Ana CatarinaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Dez-2021Proposal and evaluation of online medical services expansion mode for specialties: a patient perceived value perspectiveZhang ZheminTese de DoutoramentoAcesso Aberto
3-Dez-2021Qualidade da experiência, satisfação, valor percebido e word-of-mouth na Clínica Veterinária Dr. ChambelOliveira, Inês da Silva Caramalho Vela deDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Jul-2020Relationship between brand experience, brand image, perceived value and customer engagement: a study of starbucks in ChinaLi, SijiaDissertação de MestradoAcesso Aberto
17-Out-2017Setor bancário português: análise da perceção de qualidade, equidade, valor, satisfação e confiança da população portuguesaRibeiro, Maria Margarida BatalhaDissertação de MestradoAcesso Aberto
26-Jul-2024The impact of customer experience on Word-Of-Mouth in aesthetic clinics' servicesTavares, Júlia Dorneles EckeDissertação de MestradoAcesso Aberto
31-Mai-2022The impact of perceived service quality on patient satisfaction and behavioral intention: The case of a private dental hospital in ChinaChen HuilingTese de DoutoramentoAcesso Aberto
9-Jan-2021The influence of country-of-origin effects on portuguese consumers purchase intention: the chinese mobile phone brandDing, YingDissertação de MestradoAcesso Aberto
27-Nov-2024The influence of psychological contract on customer loyalty in the context of medical service: Evidence from Chongqing, ChinaYu ZhengTese de DoutoramentoAcesso Restrito