Percorrer por assunto Netnography

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
1-Jan-2019Are they sisters?: Using text mining approach to understand perceptions about Madeira and BermudaLoureiro, S. M. C.; Bilro, R.G.; Ferro, T.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018Fashion brands communicating and interacting in Instagram: a netnography approachLoureiro, S. M. C.; Serra, J.; Guerreiro, J.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
30-Out-2018How tourists perceive two island destinations with identical culture, but different demographic characteristics, through social networking sites?: the case of Madeira and BermudaFerro, Tiago José ManiésDissertação de MestradoAcesso Aberto
2021Luxury brands on Instagram: A netnographic approachAleem, A. K.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
10-Dez-2017Online marketing communication: netnography into different types of fashion brandsSerra, Jessica MariaDissertação de MestradoAcesso Aberto
21-Out-2019The impact of social media on consumer behaviourMorgadinho, Ana Rita PiresDissertação de MestradoAcesso Aberto
2014The influence of social media in the purchase decision process: the case of portuguese energy consumersCardoso, Nuno Tiago de FigueiredoDissertação de MestradoAcesso Restrito
25-Jan-2023The relationship between luxury consumption and brand coolness: Analyzing the motives behind luxury consumptionAleem, Aihoor KayoomTese de DoutoramentoAcesso Restrito
28-Nov-2019Wine tourism experience in AzeitãoSena, Maïté LeloupDissertação de MestradoAcesso Aberto