Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2019 | Controlo estratégico na farmácia comunitária com base no Balanced Scorecard: Um estudo de caso | Santos, D.; Rodrigues, J.; Portela, S. | Artigo | Acesso Aberto |
1-Jan-2019 | Data center environment monitoring system | Santos, D.; Mataloto, B.; Ferreira, J. C. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2023 | Evaluating the impact of gamification on the online shop of a game server: A Comparison between the Portuguese and North American contexts | Santos, D.; Cardoso, E.; Alexandre, I. | Artigo | Acesso Aberto |
2017 | Introducing the Learning Scorecard: a tool to improve the student learning experience | Cardoso, E.; Costa, D.; Santos, D. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Introducing the Learning Scorecard: a tool to improve the student learning experience | Cardoso, E.; Costa, D.; Santos, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2019 | IoT power monitoring system for smart environments | Santos, D.; Ferreira, J. | Artigo | Acesso Aberto |
2016 | Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamification | Cardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2017 | Learning scorecard: Monitor and foster student learning through gamification | Cardoso, E.; Santos, D.; Costa, D.; Caçador, F.; Antunes, A.; Ramos, R. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2024 | Protocol: Complementarity between informal care and formal care to adults: Knowledge mapping through a scoping review of the literature | Matos, M. O. de.; Bobrowicz-Campos, E.; Silva, R.; Castanheira, F.; Santos, D. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | Quebrar barreiras: Investigando a sub-representação feminina e a equidade de gênero na computação | Pontes, T. B.; Santos, D. | Artigo | Acesso Aberto |