Percorrer por autor Nascimento, J.

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DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2024Authenticity and pride drive loyalty?: Evidence from AR-powered heritageNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2021Green purchase behavior: A systematic reviewNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023How to earn a premium price: The effect of green marketing and brand coolnessGuerreiro, J.; Loureiro, S. M. C.; Nascimento, J.; Duarte, M.ArtigoAcesso Aberto
2023The impact of augmented and virtual reality for sustainable tourismNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2023The influence of awe and augmented reality (AR) for driving tourists' loyalty towards religious destinationsNascimento, J.; Afonso, M. R. N. da S.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022The PSICHE framework for sustainable consumption and future research directionsNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto
2021Shaping a view on the influence of technologies on sustainable tourismLoureiro, S. M. C.; Nascimento, J.ArtigoAcesso Aberto
2024Sustainability cues in fashion: Practitioners’ and consumers’ perspectivesBranca, G.; Nascimento, J.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2022Three routes for sustainable consumer behavioursNascimento, J.; Loureiro, S.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2024Understanding the desire for green consumption: Norms, emotions, and attitudesNascimento, J.; Loureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Aberto