Percorrer por autor Foa, C.

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 1-7 de 7.
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2020Business models of journalistic startups in Portugal: an analysis of product innovation, dissemination and monetization in media enterprisesCrespo, M.; Pinto-Martinho, A.; Foa, C.; Paisana, M.; Pais, P. C.ArtigoAcesso Aberto
2018Estudo de Públicos de Museus Nacionais - Públicos do Museu Nacional do AzulejoNeves, J. S.; Foa, C.; Santos, J.; Lima, M. J.; Pereira, T. M.; Schiappa, M.LivroAcesso Aberto
2019How to develop internal innovation in the media: A case study of best practices for media outletCrespo, M.; Pinto-Martinho, A.; Foa, C.Parte de LivroAcesso Aberto
2016How to teach entrepreneurship to communication and creative industries studentsStenvall-Virtanen, S.; Grönlund, M.; Malinen, P.; Foa, C.; Crespo, M.; Cardoso, G.; Jones-Evans, D.; Agusita, E.; Sádaba, C.; Arrese, A.; Salaverría, R.; Picard, R.LivroAcesso Aberto
2015Modelos de negócio e comunicação social: “telcos”, legacy media, novos media e start-ups jornalísticas em navegação digital: estudo prospectivo (2015-2020)Cardoso, G.; Crespo, M.; Foa, C.; Lapa, T.; Quintanilha, Tiago Lima; Mendonça, S.; Moreno, J.; Neves, M.; Paisana, M.; Vieira, JorgeOutroAcesso Aberto
2025Navigating the Portuguese digital landscape: Martech systems’ adoption, digital intensity, transition and transformation: Balancing traditional and innovative marketing strategiesFoa, C.; Geada, N.Objecto de ConferênciaAcesso Embargado
2016Tendências, boas-práticas e inovação para o ensino do empreendedorismo no jornalismo e nas indústrias criativasCrespo, M.; Foa, C.; Cardoso, G.ArtigoAcesso Aberto