Percorrer por autor Torres, N.
Mostrar resultados 15-18 de 18.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
---|---|---|---|---|
2015 | O reduzido envolvimento social: implicações para o ajustamento psicossocial de crianças em contexto pré-escolar | Santos, A. J.; Monteiro, L.; Sousa, T.; Fernandes, C.; Torres, N.; Vaughn, B. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Rhythm but not melody processing helps reading via phonological awareness and phonological memory | Sousa, J.; Martins, M.; Torres, N.; Castro, S. L.; Silva, S. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | The role of child’s age, sex, and temperament in father involvement during the pre-school years | Santos, C.; Monteiro, L.; Torres, N. | Artigo | Acesso Aberto |
2022 | Salivary oxytocin after play with parents predicts behavioural problems in preschool children | Torres, N.; Martins, D.; Monteiro, L.; Santos, A. J.; Vaughn, B. E.; Verissimo, M | Artigo | Acesso Aberto |