Mostrar resultados 28-38 de 38.
< anterior
Data | Título | Autor(es) | Tipo | Acesso |
2017 | On the role of stigmergy in cognition | Correia, L.; Sebastião, A. M.; Santana, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2013 | Online self-reconfigurable robot navigation in heterogeneous environments | Marques, F.; Santana, P.; Guedes, M.; Pinto, E.; Lourenço, A.; Barata, J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2020 | Pollution prediction model using data collected by a mobile sensor network | Mariano, P.; Almeida, S. M.; Santana, P. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2014 | Saliency-based cooperative landing of a multirotor aerial vehicle on an autonomous surface vehicle | Silva, J.; Mendonça, R.; Marques, F.; Rodrigues, P.; Santana, P.; Barata, J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2016 | Sediment sampling in estuarine mudflats with an aerial-ground robotic team | Deusdado, P.; Guedes, M.; Silva, A.; Marques, F.; Pinto, E.; Rodrigues, P.; Lourenço, A.; Mendonça, R.; Santana, P.; Corisco, J.; Almeida, S. M.; Portugal, L.; Caldeira, R.; Barata, J.; Flores, L. | Artigo | Acesso Aberto |
2014 | Self-supervised learning of depth-based navigation affordances from haptic cues | Baleia, J.; Santana, P.; Barata, J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2019 | Self-supervised learning of motion-induced acoustic noise awareness in social robots | Andrade, J.; Santana, P.; Almeida, A. | Artigo | Acesso Aberto |
2024 | A serious game for raising air pollution perception in children | Relvas, T.; Mariano, P.; Almeida, S. M.; Santana, P. | Artigo | Acesso Aberto |
2018 | A study on the use of eye tracking to adapt gameplay and procedural content generation in first-person shooter games | Antunes, J.; Santana, P. | Artigo | Acesso Aberto |
1-Jan-2017 | A unity-based framework for sound transmission and perception in video games | Calado, J.; Santana, P.; Lopes, R. J. | Objecto de Conferência | Acesso Aberto |
2014 | A vision-based approach to fire detection | Gomes, P.; Santana, P.; Barata, J. | Artigo | Acesso Aberto |