Percorrer por Objetivos de Desenvolvimento Sustentável (ODS) Produção e consumo sustentáveis

Índice: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou inserir as letras iniciais:  
Mostrar resultados 345-364 de 448. < anterior   próximo >
DataTítuloAutor(es)TipoAcesso
2006Resources dynamics from the point of view of the regenerated Ornstein-Uhlenbeck modelFigueira, J.; Ferreira, M. A. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
18-Abr-2023Retention policies to be applied to generation Z at Siemens mobility, PortugalSubbaiah, Rajeshwari PalecandaDissertação de MestradoAcesso Aberto
30-Out-2023Reverse roots tourism in Argentina: Exploratory research on the Italianity overseasCali Falasca, Rocío BelénDissertação de MestradoAcesso Aberto
2022The revival of the Feldstein-Horioka Puzzle and moderation of capital flows after the Global Financial Crisis (2008/09)Duran, H. E.; Ferreira-Lopes, A.ArtigoAcesso Embargado
2018Robust joint synchronization and channel estimation approach for frequency-selective environmentsLopes, B.; Catarino, S.; Souto, N.; Dinis, R.; Cercas, F.ArtigoAcesso Aberto
2019The role of background music in the visitors’ experience of art exhibition: music, memory, and art appraisalLoureiro, S. M. C.; Roschk, H.; Lima, F.ArtigoAcesso Aberto
2020The role of brand equity in a new rebranding strategy of a private label brandMarques, C.; Vinhas da Silva, R.; Davcik, N.; Faria, R.ArtigoAcesso Aberto
2023The role of digital platforms in promoting pro-sustainable behavior and conscious consumption by brandsMiguel, A.; Miranda, S.ArtigoAcesso Aberto
2016The role of digital technologies in the innovation of collaborative networks: The case of the ornamental stones in PortugalSilva, A. M. A. da.; Silva, J. M. V.-B. da; Almeida, I. D. de.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2018The role of online brand community engagement on positive or negative self-expression word-of-mouthLoureiro, S. M. C.; Kaufmann, H. R.ArtigoAcesso Aberto
2021Role of personal values and personality traits on intention to recommend a destinationJaputra, A.; Loureiro, S. M. C.; Wang, S.ArtigoAcesso Aberto
2015The role of website quality on PAD, attitude and intentions to visit and recommend island destinationLoureiro, S. M. C.ArtigoAcesso Embargado
2018The role of word-of-mouth and celebrity endorsement in online consumer-brand relationship: the context of InstagramLoureiro, S. M. C.; Sarmento, E. M.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
2020Sacrifice for a brand: Three expert visions of the fans relationships towards a football clubCayolla, R.; Loureiro, S. M. C.Objecto de ConferênciaAcesso Aberto
28-Fev-2023Sentiment analysis baseada em aspetos: caso de estudo Jamie’s ItalianFigueira, Joana Isabel MedeirosDissertação de MestradoAcesso Aberto
29-Nov-2023Service dominate logic and sustainability in real estate industryNouali, ZinebDissertação de MestradoAcesso Aberto
14-Dez-2023Serviço social e responsabilidade social: Um estudo de caso sobre a DeltaCampelo, Maria Vitoria FonsecaDissertação de MestradoAcesso Restrito
2021Shaping a view on the influence of technologies on sustainable tourismLoureiro, S. M. C.; Nascimento, J.ArtigoAcesso Aberto
2019Shaping the city through food: the historic foodscape of Lisbon as case studySalvador, M.ArtigoAcesso Aberto
2022Should I pet or should I work? Human-animal interactions and (tele)work engagement: an exploration of the underlying within-level mechanismsJunça Silva, A.ArtigoAcesso Aberto